Monday, September 3, 2012

Naz* at binerken.. :)









Dun nereye gidelim - ne yapalim derken aklimiza


 Buca Golet geldi.. Ilk acildigi sene gitmistim..Ne durumda olduguna dair hicbir fikrim


yoktu ama denememize degdi :)










Lunapark kurulmus girise..


Devaminda birkac kucuk kafe ve dugun salonlari sarmis golun etrafini..






Yesil alanda fotograf cekimleri vardi:2 gelin-damat..


Musait olsalardi gunun gelinleri olarak ekleyecektim postuma :)










Sehirden uzak..'Kafa dinlemek' icin kacilabilitesi olan bir yer Golet..






Ve tabii cooook sevdigim 'at'lari ziyaret icin ideal.. 













Ben mutluyum o kesin de..'Bilge' pek memnun gorunmedi gozume ya hadi hayirlisi :p


Ipleri almisim elime..Kontrol bende! ;) 


(Bide gozlerim acik olsa :))


Ya Bismillah..










Bu Japon topuzu saclarim kesinlikle usengeclikten degil yanlis olmasin :))


Gayet topuz modasina uymaya calisma amacindayim..


Ve ilgili postuma bakmak icin buradan buyrun :)










Herzaman ata binerken once heyecanlaniyorum!..Sonra..Sonrasi muthis!


Yine coook keyif aldim .. Hayvanlarla rehabilite olayina kesinlikle inananlardanim.


Tum kontrol sizin elinizdeyken, sizinkinden farkli bir kalbin atisini da hissediyorsunuz..


Onlarla aranizda bir bag kuruluyor..Sanki gizli bir sozlesme!..













Bu uzaklara bakma pozunu sevdim :))






Bu da final :










Sizlerden gelen bazi mesajlarda ojelerim sorulmus..


Cok apar topar bir post hazirliyorum suan yetismem gereken bir yer var..


Ama hemen oje fotografi cektim sizin icin :)













Bunlar benim mavi ojelerimden bazilari.Dun elimde olan ise en sagda 


gordugunuz 'flormar'in yeni pretty koleksiyonundan..






Gomlek / Shirt : Mudo


Sort-Canta / Shorts-Bag : Zara


Ayakkabi / Shoes : Nine West


Kemer / Belt : Mango


Kupe / Earring : Accessories 






Gorusmek uzere !






Naz*




No comments:

Post a Comment