Tuesday, July 17, 2012

NEW IN WARDROBE


İnanmıyorum Temmuz gelmiş hatta 3 gün geçmiş... Temmuz'da bitti... Veee ben hala tatil yüzü göremedim...



Tamam tamam korkmayın, yoğun çalışıyorum ama bir aksilik çıkmazsa bu ayın 13'ü itibariyle izne ayrılıyorum. İlk izin günümde de düğün için Adana'ya uçuyorum.Düğünde giyeceğim elbise hazır, ama kına gecesinde ne giyeceğim belirsizdi. Taa ki geçen haftaya kadar... Katalogda görüp elbiseyi çok sevmiştim, sonra şans eseri mağazaya girdiğimde karşıma çıkınca denemek istedim. Üst kısmı saten üzeri dantel giydirme, eteğindeki drapeli asimetrik kesime bayıldım ve kınada giymeye karar verdim... 








Hi guys. I purchased this dress last week for a henna night. First I had seen it on a fashion magazine, then we 


encountered at store. So it is in my wardrobe now. Do you like it ?























Elbise Adil Işık


Dress from Adil Işık

No comments:

Post a Comment