Saturday, August 11, 2012

OSMANLI TARİHİ KİTAP ÇEKİLİŞİ SONUCU





Merhabalar, iyi günler herkese. Perşembe gece 23.00'da çekilişe katılım sona ermişti. O vakitten beri çekiliş yapma fırsatını ancak bu sabah buldum. Gecikme için affınıza sığınırım.






Random generator kullanmak istemedim, herkesin ismini paylaşımı neticesinde aldığı hak kadar kağıtlara yazarak bir kasenin içerisine attım. Çekilişi arkadaşım çekti. Çekiliş sonucunda bir asıl ve bir yedek arkadaşımız belli olmuştur.






Bu arkadaşlarımız:






Asıl: Okuyan


Yedek: Elife-365






Umarım güzel bir çekiliş olmuştur. Kazanamayan arkadaşlar için üzüldüm. Elimden gelse herkese hediye ederdim ama o zaman çekiliş olmazdı :).






Kazanan arkadaşımız bana adresini, ismini vb. yollarsa hediyesini göndermek istiyorum. < kaleminsecdesi@gmail.com > mail adresim. 14.08.2012 - Salı günü akşam 5.00'a kadar bir bilgi alamazsam yedek arkadaşımıza gönderilecektir.






Yeni çekilişlerde görüşmek ümidim ile... Selametle ve hürmetle...

No comments:

Post a Comment